Kantoorinrichting

Wilt u dat we de werkplekvisie- en strategie plús het office design omzetten in een kant-en-klaar kantoor? Geef ons de gloednieuwe inrichting of actualiserende renovatie in handen.

Wie coördineert de inrichting of update van uw kantoor?  
Wie communiceert met alle leveranciers en houdt het budget aandachtig in de gaten?
Wie ontzorgt u, zodat u zich op uw kernactiviteiten kunt blijven richten?


Handen uit de mouwen

Na de fases van advies over bedrijfshuisvesting, ontwikkeling van een werkplekvisie en -strategie, en het ontwerp van uw kantoren is het tijd voor het concrete werk op de vloer. Maak u geen zorgen, we leiden alles in goede banen. Door onze ervaring met kantoorinrichting weten we welke punten uiterst belangrijk zijn in de realisatiefase. We staan op een strikte volgorde in de aanpak, maar bouwen ook flexibiliteit in om onverwachte situaties in uw voordeel om te buigen.


Uw oogje in het zeil

Het spreekt voor zich dat we u op de hoogte houden, want wij zijn uw oogje in het zeil. We gaan na of leveranciers volgens plan werken en rapporteren geregeld over de budgettaire aspecten van het project.


EFF3CT …

  • vervult de rol van totaalaannemer
  • stelt een bouwteam samen
  • realiseert de ideale bureau-indeling
  • verbetert de werkplekken met scheidingswanden, ergonomische kantoormeubelen en akoestische ingrepen
  • zorgt voor lichtarchitectuur die productief werken bevordert
  • richt modulaire vergaderzalen en werkplekken in
  • voert het lastenboek uit en heeft voortdurend contact met de leveranciers
  • laat een bedrijfskeuken op maat maken
  • werkt de vloerbekleding tot in het kleinste hoekje af
  • brengt het nodige groen aan in het interieur
  • volgt de planning op en stuurt bij waar nodig


Hoe leiden we uw project voor kantoorinrichting of -renovatie in goede banen?
Welke projecten hebben we in het kader van Het Nieuwe Werken gerealiseerd?




Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x